Hediye

En İyi Arkadaşlara Dostluk Bileklikleri18th Eyl 2017

en-iyi-arkadaslara-dostluk-bileklikleri
Dostluk, hayatımızın her anında soyut ve somut olarak beraber olduğumuz, acıyı da mutluluğu da beraber anılarımıza doldurduğumuz yegane bir kavramdır. Çoğu arkadaşlık ilişkilerinin aksine dostunuza öyle sürekli iyi ki var olduğunu söylemenize de gerek yoktur hem. Zaten konuşmadan, bakışlarınızla ya da en ufak bir

Eylül Ayı Rengine Özel Tesbihler7th Eyl 2017

eylul-ayi-rengine-ozel-tesbihler
Astroloji başta olmak üzere bir çok alanda yılın aylarının renklerde birer karşılığı vardır. Daha misafirimiz sayılan, yeni başladığımız Eylül’ün rengi ise “baja mavisi” olarak biliniyor. Aslında mavinin bütün tonları, 2017 Eylül ayında gözde rengimiz olmuş durumda. Yazın sıcaklığını üzerimizden

Erkeklere Yüzük Alternatifleri30th Tem 2017

erkeklere-yüzük-alternatifleri
Erkeklere hediye almak kadınları o kadar çok zorluyor ki hediye alacakları günden aylar öncesinden arayışlara başlıyorlar. Bunda hediye alternatifinin çok olmamasının yanı sıra erkeklerin her şeyi kolay beğenmemeleri de geliyor. Erkek yüzükleri ise bu konuda bayanların hayatını kolaylaştırıyor. Çünkü binlerce

Sonsuza Kadar Kalbimdesin Kolye Modelleri27th Tem 2017

sonsuza-kadar-kalbimdesin-kolye-modelleri
Bayan sevgiliye hediye alırken özen göstermeniz gereken şey hediyelerinizin anlamlı olmasıdır. Yani alacağınız hediyenin tasarım olarak sizin ortak bir anınızı, ânınızı yansıtması çok önemlidir. Çünkü hediyedeki amaç onu ne kadar sevdiğinizi dile getirmek, aranızdaki muhabbeti sağlamlaştırmaktır. Biz de bayan